La la co? LA LA LAND!

Kurczę no! Mam tyle filmów do opisania a nie chce tak od razu zasypać wam tutaj tego wszystkiego, ale wszystko pomalutku.. postaram się co dwa dni dodawać posta :) Filmem na dzisiaj będzie wspaniały ,,La La Land", który na pierwszy rzut oka powala obsadą aktorską.
Ryan Gosling, Emma Stone, John Legend (chociaż mało go w filmie) i wiele wiele innych wspaniałych aktorów. La La Land jest musicalem o magicznej scenografii i dlatego też dostali Oscara za najlepszą scenografię, jest też wzbogacony o piękną muzykę która skradła mi serce i pewnie wam też :) Wiele mogłabym pisać za co  kocham ten film, ale nie będę aż tak się rozpisywać chcę byście sami go obejrzeli, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście. Ja miałam to szczęście że byłam w kinie na La La Land i siedząc na fotelu przed dużym ekranem tak się wczułam w klimat filmu że nogi same mi tańczyły :)


La La Land szczególnie kocham za marzenia, marzenia które mają właśnie oni ci na górze.
Marzenia, które nie gasną, które są cały czas z nimi.
Marzenia, które dają im siły na dążenie do bycia lepszym.
Marzenia, które sprawiają że potrafią żyć i o coś walczyć.
Marzenia, które powinniśmy mieć wszyscy.

Taaaak, wiem teraz pewnie powiecie: ,,To tylko film! Po co się tak od razu rozczulać?"
Zgadzam się z wami w 100% Lecz zatrzymajcie się na chwile i pomyślcie czy właśnie nie marzenia dają nam siłę by o nie właśnie walczyć? Czy to właśnie nie one dają nam dużo przygód w życiu, które powinniśmy mieć? Czy to nie one sprawiają, że jesteśmy inni?

Film również ciekawy jest pod tym względem, iż nie można powiedzieć jak się skończy, nie możemy tego przewidzieć bo jest tak dużo w nim niespodzianek. Wszyscy jesteśmy przekonani o cudownej komedii romantycznej z cudowną obsadą, już wiemy jaki będzie koniec filmu a tu nagle...BANG! Koniecznie musicie obejrzeć! MB.

                                                                   ,,City of Stars" 



                                                               

























Komentarze

Popularne posty